Prima pagină > Uncategorized > ”Regretul” scris de mine

”Regretul” scris de mine

Am compus o poezie…dupa parerea mea e reusita cat de cat…dar vreau sa va las pe voi sa va spuneti parera…..

Regretul

Mai are rost sa plang dupa timpul pierdut?
Mai are rost sa plang dupa tine,dupa iubirea ta?
Nu,cred ca nu!
E vina mea pentru ca te-am lasat sa pleci,
E vina mea pentru ca am crezut ca nu ma mai iubesti…
Acum nu pot numai sa indur tristetea,
Sa indur dorul.
Ai plecat si ai luat soarele cu tine,
Doar nori si ploaie ai lasat in urma…
De ce?
Doar atat a durat iubirea ta?
Dragostea care mi-o dedicai cu sarutarile tale…
Ai vrut sa nu-mi faci rau,
Dar mai parasit…
Crezi ca asta e bine?
Iubire,tu ai fost si esti inima mea…
As vrea sa te intorci la mine inapoi.
Belstem ziua in care m-ai parasit,
Acea zi de septembrie…

Inca iti mai port iubirea
Si te astept in continuare…
Nu stiu daca tu ma mai vrei.
Totusi,mai are rost sa ma gandesc la tine?
Daca tu oricum nu vei mai veni.
Mai are rost sa-ti port dorul?
Nu…
Tu nu te vei mai intoarce…asta mi-ai spus…
Dar ce sa cred?
Mi-ai spus ca nu ma iubesti,
Dar e exact contrariul…
Mi-e dor de tine,iubire…
Doar de tine.

Categorii:Uncategorized
  1. noiembrie 27, 2009 la 6:21 pm

    e chiar ff reusita 😡 bv ! 🙂

  2. Giuly
    iulie 25, 2010 la 4:54 pm

    Bia ma cunosti sti ca nu prea ii place fanficurile dar siteu asta e superb!!!!!!!!!

  3. Giuly
    iulie 25, 2010 la 4:54 pm

    imi* scuze

  4. septembrie 3, 2010 la 4:36 pm

    Excelent scris !
    Incearca sa-ti monetizezi creativitatea, intra la mine pe blog si vezi ce am scris in ultimul articol, daca iti face placere bineinteles 😉

    cu respect, al tau cititor-comentator

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu